५ मंसिर २०८१, बुधबार
,
Latest
संघीयताताको परिकल्पना पूरा हुन सकेन: प्रचण्ड गोरखामा ‘ऐतिहासिक पर्यटन व्यवसायी भेला’ सुरु जागरणसभामा एक लाख नागरिक उपस्थित हुने एमालेको अपेक्षा माओवादी नेतृत्वमा ऐतिहासिक कामहरू भएका छन्ः अध्यक्ष दाहाल काँग्रेसलक्षित प्रदीप ज्ञवालीको टिप्पणीः बीआरआई सम्झौतालाई गिजोल्ने काम नगरौँ वायुसेवा कम्पनीहरूलाई पर्यटन मन्त्रीको निर्देशनः चौबिस घण्टाभित्र भाडादर बुझाउनु हवाई इन्धन डिपो स्थानान्तरणको डिपिआर बनाउन निगम र पुल्चोक क्याम्पसबीच सम्झौता शान्ति सम्झौताका १८ वर्ष – दमननाथ र पद्मरत्नलाई सम्झँदा कम्युनिष्ट आन्दोलनको गम्भिर समिक्षा गर्ने बेला आएको छः प्रकाण्ड अन्तर वडा टेबलटेनिसको मुख्य प्रायोजकमा खड्गी
तपाईं के खोज्दै हुनुहुन्छ ?

म विदुषी होइन, सानोतिनो त्रुटि हुँदा क्षमा दिनुहोला: चन्द्रकला सखी



अ+ अ-

काठमाडौँ । राजधानीको पशुपतिस्थित वनकाली क्षेत्रमा आयोजित कोटिहोममा प्रवचन दिने क्रममा ‘ट्रोल’ भएपछि लन्डनबाट आएकी कथावाचिका चन्द्रकला सखीले आफ्नो गल्ती स्वीकार गरेकी छन् ।

प्रवचनका क्रममा उनले ‘गोरुको प्रिय भोजन मयूर’ भनेपछि सामाजिक सञ्जालमा उनको चर्को आलोचना भइरहेको छ ।

आलोचित हुनुपरेपछि उनले आफू कुनै विदुषी नभएकाले सामान्य त्रुटिहरू हुनसक्ने बताएकी हुन् । उनले भनिन्, ‘जिभ्रोको स्वभावै चिप्लिनु हो । बोल्दा कहीँकतै जिभ्रो चिप्लिन पनि सक्छ । त्यसलाई ध्यानमा नदिएर कथाको उद्देश्य के हो, विषयवस्तु के हो, त्यसतिर ध्यान आकर्षण गर्नुपर्छ’, ।

आफु कुनै पण्डित, विदुषी नरहेको बताउदै उनले सानी बालिकाले बोलेको सम्झेर क्षमा गरिदिनहुन आग्रह गरिन् । उनले थप भनिन्, ‘म कुनै विद्वान होइन । म कुनै पण्डित, विदुषी होइन । जसको कारण यहाँ प्रस्तुत गर्ने कुरामा कहीँ कतै त्रुटिहरू हुन सक्लान् । त्यसलाई हजुरहरुले पक्कै पनि एउटा सानी बालिकाले बोलेको सम्झेर क्षमा गर्नुहुन्छ होला ।’

चन्द्रकलाले बोलेको यस्तो थियो:

शिवजीले गलामा के लगाउनुहुन्छ? सर्पलाई धारण गर्नुहुन्छ । शिवजीको बहान गोरु हुनुहुन्छ । माता पार्वतीको बहान सिंह । कार्तिकेयको बहान हो मयूर । फेरि गणेशजीको बहान हो मुसा । त, सिंह जो छ, साइन्समा भनिएको छ, इकोलोजी सिस्टममा भनिएको छ, कि सिंहको अत्यन्त प्रिय भोजन भनेको गोरु हो । गोरुको अत्यन्त प्रिय भोजन मयूर हो । त्यस्तै मयूरको प्रिय भोजन सर्प र सर्पलाई अत्यन्तै मन पर्ने भनेको मुसा हो । तर, शिव परिवारभित्र एक(आपसमा कहिले पनि कलह झगडा छैन । यसबाट हामीले के बुझ्नुपर्छ भने हामी अनेकौं जातजाति त छौं, सबैले एकसाथमा मिलेर बस्न सक्छौं । मिलेर बस्नुपर्छ । जुन राष्ट्रमा पशुपतिनाथ हुनुहुन्छ, त्यो राष्ट्रमा कलह कसरी हुन सक्छ ?